۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

گشت ارشاد






خب  بالاخره فیلم  "گشت ارشاد" رادیدم.
من که هرچه فیلم را از اول تا آخر وسپس از آخربه اول وسپس سکانس  به  سکانس مشاهده نمودم با  موردی مواجه نشدم  که خدای ناکرده پایه های لرزان  اسلام را بیشتر بلرزاند  ومنارجنبان اسلامی را تکانی محکم  بدهد.
پیش ترهم سرفیلم سنتوری مشتاقانه دنبال صحنه های بنیان فکن بودم  و بعد هم دست از پادرازترازتلاش بی نتیجه ام فقط متحیرمانده  بودم از ذهن پرایهام عالی جنابان سانسورچی.
احتمالا ما مو میبینیم  و آنجنابان پیچش مو!والله به خدا
گشت ارشاد یک  فیلم متوسط روبه بالا در سینمای  ایران است.مثل همه  فیلمهای سعید سهیلی!
"مردی شبیه باران" هنوز محبوب ترین فیلم  سعید سهیلی به عقیده من است.
بازی بازیگران خوب است به جز؛هاشم پور و نیوشا ضیغمی!
البته کلا با ضیغمی مشکل دارم و نظرم همیشه نسبت بهش مغرضانه است.احتمالا حسادتم به خوشگلیش در قضاوتم بی تاثیرنیست!
فرخ نژاد که جیگر من است و عاشقشم و سگ تو روحش!!! با اون بازیهای درجه یکش!بی شرف هم استادنقش جدیه هم طنز!
عاشق اونجام که جوونای توی پارتی رودستگیر کرده و خطاب به پسری که خالکوبی داره میگه:چراازنمادهای ملی وایرانی استفاده نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یااونجاکه به پسرخواننده هه میگه تومیدونی D&G یکی ازنمادهای صهیونیسته؟؟
کلاشاهکاره این بشر!!
پولاد کیمیایی که خوب بود!بهتراز بازیهای قبلیش!
ساعدسهیلی هم جلوی   بازیگرهای دیگر کم کاری نکرده بود و خوب بود.
عاشق پایان بندی فیلمم که جزو پایان بندیهای قشنگه فیلمهای ایرانیه! از اونجاکه زنگ موبایل صدامیکنه و میگن  انرژی هسته ایه که باعطا کار داره.
کلا فیلم خوبی بود برا2ساعت فراغت!خوشحالم که قبل ازجمع کردن فیلم تونستم بخرمش و مثل جریان سینما رفتنم نشد!
به هرحال آقای سانسورچی نمیفهممت!!به هیچ وجه!! به نظرم فیلمهای جوادرضویان و ده نمکی اینا طبق معیارهای اونها مورددارتره!البته به نظر این بنده حقیر!!
واما شما بازهم  تکرارمیکنم میدانید که D&G یکی ازنمادهای صهیونیست است؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر