۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

آرزوهای پروانه ای

دلم شوور میخواد! یه شوور پولدار! خرمایه درجه یک! یه شوور تهیه کننده میخوام!
اصلا دلم مجید اوجی میخواد! چیه ؟ آرزو بر جوانان عیب نیست که !!
منم بشم خانم فلورا سام مثلا!!! و شروع بکنم از خودم ایده دربکنم!!! ایده های لوسیانه عشقولانه احمقانه!!!
بعد شووره هم مایه داره دیگه و چون خاطر منو خیلی میخواد و دلش نمیاد دلمو بشکونه وبگه که بابا برو در ایده دونت روبذار!!!
میشه تهیه کننده  کارای من...
اولش میشم نویسنده فیلمنامه سریالهاش.اونم یه پول تپل بده به بازیگرا و کارگردانا و عوامل صحنه خوب و درجه یک سیما و سبیل همشون رو چرب میکنه که بابا نزنین تو ذوق خانوم من!! احساساتیه دیگه گناه داره دیگه خودش رو برام لوس نمیکنه...
نتیجش میشه که کرور کرور پول مفت خرج یک کار آبدوغ خیاری میشه و هیچکدوم عواملش هم اصلا یادشون نمیمونه که تو سریال سخیفی نقشی داشتند و تو مصاحبه ها هم از برخورد خوب تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه تمجید تپل میکنند...
رامبد جوان و شاهد احمدلو و رضا کریمی و یه عالم دیگه میشن کارگردان ایده های احمقانه من و کلی بازیگر درجه یک هم از در و دیوار فیلمم بالا میرند...
بعد یه روز میبینم نه فایده نداره من فقط باید دینمو به تلویزیون با کارگردانی ایده های پروانه ای دست هزارمم ادا کنم...
میشم کارگردان سریالهام و به به انقذه ازم تمجید میکنند...شووره هم که جیبش به خزانه بانک مرکزی وصله! شایدم کت جادویی داره چون هرجور حساب کنی باید یروز سرم داد بزنه که زنیکه ورشکست شدم بیا بریم ایده دونت رو دربیاریم!!! اما هیچی نمیگه دیگه! خیلی ماهه!!!
واااااااااااای چه شوور ماهی!!! دلم میخواد خب! هرجور حساب کنم نوشته های وبلاگ من خیلی قشنگ تراز ایده های صدتایه غاز فلورا سامه! چرا اونا فیلم بشه مال ما خواننده هم نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متاسفانه سریال ماه رمضون امسال روهم خانم  فلوراسام و مجید اوجی ساختند وباز هم طبق عادت چندسال اخیر امسال هم زود تیوی رو خاموش خواهیم کرد! فقط متاسفم و ناراحت که کارگردانها و نویسنده های مستعدی به خاطر انحصارطلبی این خانم و ایده های احمقانشون که باپول شوورش تبدیل به سریال میشه پشت خط میمونند !!!
فقط امیدوارم فلوراسام نخواد دینشو به سینما ادا کنه! فقط دعا میکنم ...

۱ نظر:

  1. واي آره ديگه شور لوس بازي رو درآورده، فكر ميكنه مثلا كيه، هميشه هم واسه خودش يه نقشاي خزي تو فيلماش جور ميكنه آدم ميخواد بره تلويزيون خفش كنه، تلويزيونم كه ديگه هيچي، كلا خاموشش كنيم و با دنياي مجازي پيگير مسائل روز دنيا بشيم خيلي بهتره...

    پاسخحذف