۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

راستی اونجا نرخ پرده یه شبش کرایه چنده؟هان؟؟

دوستم تعریف میکنه که 2-3 سال پیش توولایتمون یکی از والیبالیست های تهرانی  که درتیم ولایتمون بازی میکرد بدجور گلوشون پیش دوست ما گیر میکنه.
والیبالیسته رو میشناسین حتما منم اسمش رو کامل نمیگم: محمود الف!! که درحال حاضر مربی تیمهای ملی پایه میباشد!!! بله دیگه!واضح بود؟؟
ازقضا دوست ما اون موقعها تو تب و تاب عشق یه اسکل دیگه ای بوده و محل سگ به آقا والیبالیسته نمیداده.
آقا والیبالیسته هم بیچاره کم توقع بوده!چیز خاصی نمیخواسته از دوست من! دوست من خر بوده!!
به دوستم میگه که بیا یه شب با من بخواب منم بکارت شما را با خاک یکسان کنم درعوض هزینه دوخت و دوز + یک عدد پراید صفر صندوقدار را بگیر!!! عشقت هم به اون یکی بمونه نمیفهمه که طرف!
خداییش خیلی خوب قیمت گذاشته بوده.این جوونمردیش من رو کشته بود.ما اینجا دیدیم که پرده رو میزنن هزینه دوخت و دوز رو هم نمیدهند بی شرفها.
به هرحال دوست من قبول نمیکنه!!بخاطر عشق جاودان و اینجور چیزها!البت جناب عشق هم بعدا دست دوست مارو گذاشت تو پوست گردو و بی خبر یه روز رفت.
دوستم البته نظری خلاف تلویزیون و رسانه ها در مورد اقای والیبالیست بااخلاق داره.هنوزم از جواب نه ای که بهش داده راضیه.
برخلاف نظرات جراید دوستم میفرمایند آق مربی خیلی لاشی و کثافت بوده و خوابیدن باهاش ریسک فیلمبرداری این چیزا رو هم داشته.به هرحال من که همیشه معتقدم ورزشکاران و هنرمندان ما بسیار متدین!!! و مردم دار!!! هستند و به غیر از حوری به زن دیگری نگاه بد نمیکنند.دوست من چرت گفته خره نشناخته طرف رو!!!
فقط راستی اگه جریان  یک درصد!!هم درست باشه اون وقت این ورزشکارا چی زر زر میکنند که دستمزد ما کمه و اله و بله!!!
به یه دختر برا یه  شب پراید میدی بی شرف مگه سر گنج نشستی؟؟؟؟؟؟؟/ خون به جیگر بقیه پسرام میکنی فی رو میبری بالا!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر